welke instrumenten zitten er allemaal in het nummer the a team van ed sheeran??

Ik doe mijn cd-presentatie over het nummer the a team van ed sheeran.
Weet iemand welke instrumenten er precies inzitten?
En wat de betekenis van het nummer is, ik vind het zelf namelijk een beetje onduidelijk.

Groetjes en alvast bedankt.

Toegevoegd na 31 minuten:
Ik heb wel elektrische gitaar, gitaar, piano en een achtergrondkoor gehoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Antwoorden (1)

Je hebt goede oren, want ik denk dat je met de instrumenten een heel eind in de goede richting zit.

Acoustische gitaar, electrische gitaar, basgitaar, slagwerk (o.a. bongo's), achtergrondkoor, strijkers (viool) die waarschijnlijk niet "echt" zijn maar uit een synthesizer komen.

Voor wat betreft de tekst heb je bepaald niet het makkelijkste nummer gekozen. Het is allemaal verschrikkelijk abstract, en het is meer een spel met woorden, dan dat de tekst enige feitelijke informatie geeft. Vaak gaat het bij dit soort liedjes niet zo om de duidelijkheid van de tekst, maar meer om de sfeer.

Het enige wat er van te zeggen valt, is dat het hier gaat om een vrouw met wie het niet al te goed gaat en hoopt op betere tijden. Misschien kan onderstaande link je nog wat meer duidelijkheid geven. Dat is een vrij gammele vertaling (dat kan ook bijna niet anders) maar helpt je misschien wat verder om er wat meer informatie uit te halen.

http://www.vertaalsongtekst.nl/vertaling/Ed-Sheeran/A-Team-29249.html

Veel succes met je CD-presentatie.